Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Tak, zamówienie telefoniczne można złożyć dzwoniąc pod numer 61 89 55 555, od poniedziałku do soboty w godzinach 8.00-17.00.

Jaki jest czas dostawy?

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy.


Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy. W większości przypadków termin realizacji zamówienia wynosi  24 godziny. Jest to maksymalny czas, po którym paczka zostanie przekazana przewoźnikowi i następnie doręczona, zazwyczaj dnia następnego po nadaniu (z wyjątkiem listów poleconych nadanych przez Pocztę Polską).

Jakie są dostępne opcje dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • Firma Kurierska DPD,
  • Poczta Polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
  • odbiór osobisty.

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.


Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).



Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w naszym biurze, znajdującym się pod adresem: F.H. Jacek Szebla, ul. Sokola 10, 39-200 Dębica. Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod nr 601514148. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.


Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu się do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.


Gdzie sprawdzić status mojej przesyłki?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.


Czy jest możliwość zakupu online z wysyłką poza granice Polski?

Czy jest możliwość zapakowania produktów na prezent?

Wysyłamy produkty oryginalnie zapakowane przez producenta i do zakupu możemy dołączyć wybrane przez Państwa ozdobne lub firmowe pudełeczko.


Czy jest możliwy zakup jednego kolczyka?

Nie, sprzedaż kolczyków odbywa się wyłącznie w parach.


Czy mogę zmienić lub anulować swoje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie.


Jak odstąpić od umowy sprzedaży?

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, powinni Państwo poinformować sklep o swej decyzji i odesłać towar. Zwracany towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.


Nie można zwracać produktów personalizowanych np. z imieniem.


W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym najtańsze oferowane przez nasz sklep koszty dostawy.


Jak dokonać wymiany nabytego produktu na inny?

Możliwość wymiany towaru zgodnego z umową i wolnego od wad nie jest uprawnieniem wynikającym z przepisów powszechnie obowiązującego prawa i jest niezależna od opisanego powyżej prawa odstąpienia od umowy. Dlatego w pierwszej kolejności prosimy o kontakt ze sprzedawcą w celu ustalenia, czy wymiana jest możliwa (np. sprawdzenie dostępności produktu).


Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.


Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.


Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają roczną gwarancję. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.


Jak dokonać reklamacji?

Klient ma prawo składać reklamacje, w przypadkach wskazanych w obowiązujących przepisach prawa lub udzielonej gwarancji. Reklamacje towarów można złożyć w każdy sposób dopuszczalny przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. Możliwe są m.in. następujące sposoby składania reklamacji:

  • Wysłanie paczki z reklamacją do siedziby sklepu internetowego – paczka powinna zawierać reklamowany produkt, potwierdzenie zakupu oraz wypełniony formularz reklamacyjny – do pobrania tutaj (Klient nie ma obowiązku korzystania z formularza).
  • Na życzenie Klienta zapewniamy możliwość odbioru paczki z reklamacją przez kuriera. Aby skorzystać z tej możliwości, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.



Co oznacza ikonka Ulubione (przechowalnia)?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy. Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.